پاسخ به پرسشهای متداول

سوالات متداول:
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید, ان را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.
جهت ثبت سفارش حتما باید در سایت ثبت نام کرده باشید.
خواهش مند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید:
از رنگ, مدل, سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
به تعداد کالا و مبلغ نهایی دقت کنید.

چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت “راهنمای سایزبندی، و جدول سایز بندی در قسمت سایز من چند است می توانید از سایز خود مطمئن شوید.

سایزها با دقت فراوان در تیم انبار داری و پشتیبانی در جدول درج شده ولی امکان خطای انسانی در حدود یک سانتی متر وجود دارد.
چگونه مطمعن شویم بعد از ثبت سفارش، محصول به دست ما میرسد؟
در فروشگاه کاج تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم شود، اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، فروشگاه کاج این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟
خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.
قبل از دریافت پیامک (کالای شما ارسال شد) با پشتیبانی تماس گرفته شود.
آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر, جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان آورد.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و تحویل سفارش متفاوت است.

سفارش ها چه زمانی به اداره پست تحویل داده می شود؟
همه سفارش های مشتریان پس از طی مراحل پردازش(1 الی 2 روز) هر روز تحویل واحد پستی میشوند.
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میان بانکی است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
آیا رنگ دقیق مطابق تصویر است ؟
با توجه تفاوت رنگ در تلفن همراه و تبلت و کامپیوتر ها و گرافیک آنها، امکان تفاوت رنگ تا ۱۵ درصد در نمایش گرها وجود دارد.
آیا پرداخت اینترنتی در poshakkaj.ir امن است؟
ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از ما بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی, برای امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید;
با مشاهده قسمت آدرس (address bar) در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس, http وجود داشته باشد.
قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل, از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
برای ورود اطلاعات کارت خود حتما از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

درصورتی که پرداخت آنلاین ما موفق بود چکار کنم؟

شما نیاز نیست دیگر پیگیری انجام دهید. پنل فروشگاه به صورت خودکار از تمام مراحل بسته بندی تا ارسال و کد پیگیری، از طریق پیامک به شماره ثبت شده شما ارسال می گردد.

دسترسی سریع
صفحه اصلی
بلاگ پوشاک کاج
پیگیری شکایات
شرایط مرجوعی
تماس با‌ ما
درباره‌ما
سوالات متداول
قوانین
زنانه
تابستانه
تزیینی
زمستانه
رسمی
آدرس فروشگاه
ایلام بالا تر از میدان ۲۲ بهمن کنار بانک تجارت مرکزی ابتدای خیابان عبدالهی پور 
کد پستی ۶۹۳۱۶۳۴۶۳۹
تماس ۰۸۴۳۳۳۳۰۸۵۹