شلوار و شلوارک زنانه

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود

شلوار زنانه | خرید شلوار زنانه و دخترانه

شلوار زنانه یکی از پرطرفدارترین لباس های زنانه است که برای استفاده در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شلوار های زنانه دسته بندی متنوعی دارد می‌تواند در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی، مثل محیط کار، مهمانی، مراسم های خاص و یا کارهای روزمره، در محیط خانه و شلوارهایی جذب ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد به همین علت یکی از پرکاربردترین نوع لباس ها در بین خانم هاست. و در واقع میتوان گفت بر خلاف گذشته که دامن های بلند کاربرد فراوان داشتن امروزه شلوار کاربردی ترین بخش پوشاک بانوان بوده.


 


انواع شلوار های زنانه

 شلوار های زنانه در انواع مختلفی مانند شلوار جین، شلوار کتان، شلوار پارچه‌ای، شلوار اسلش، شلوار لینن، شلوار جاگر و شلوار های شش جیب که به شلوار کارگو هم معروف بوده، شلوارهایی مام فیت، شلوارهایی بگ، شلوارهایی در انواع بلندی از شلوار قد ۸۰  تا شلوار ۱۱۰ ... تولید می‌شوند. هر یک از انواع شلوار های زنانه، برای موقعیت ها و سلیقه های مختلفی با توجه به مدل دوخت و نوع پارچه مناسب هستند.


 


جنس و کیفیت شلوار زنانه

 جنس و کیفیت شلوار زنانه، بسته به نوع شلوار و برند تولید کننده، متفاوت می‌باشد. بسیاری از شلوار های زنانه از جنس‌های مختلفی مانند پنبه، کتان، پلی استر، نایلون،  تولید می شوند. همچنین، برندهای مختلفی نیز شلوار های زنانه با کیفیت بالا و قیمت متفاوتی را به بازار ارائه می کنند.
و در بین شلوارهایی پارچه ای و رسمی پارچه کرپ مازراتی و کرپ دبل مازراتی و گاباردین از پرطرفدار ترین پارچه ها بوده 


 


نکات مهم هنگام خرید شلوار زنانه

 

 

سایز شلوار : برای خرید شلوار زنانه، حتماً باید سایز خود را به دقت بدانید و با استفاده از ابزارهای اندازه‌گیری مانند سانتی متر، اندازه دقیق بخش‌های مختلف بدن خود را اندازه بگیرید.

بعد از اندازه گیری دقیق لباسهای خود در بخش سایز من چند است جدول اندازه ها را با اندازه لباسهای خود مقایسه کنیین و رنگ و سایز مناصب رو خریداری نمایید.


 

 

جنس و کیفیت : جنس و کیفیت شلوار های زنانه و دخترانه نیز بسیار مهم است و بهتر است شلواری با جنسی با کیفیت بالا و با دوام انتخاب کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. همچنین، نوع جنس شلوار باید با فصلی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، سازگار باشد.
شلوارهایی با کیفیت پایین سریع زانو زده و زیبایی خود را از دست داده و یا در شست شو رنگ آنها عوض شده و زیبایی خود را از دست داده پس در هنگام خرید بیشتر توجه خود را به کیفیت و الیاف پارچه قرار دهید.

 

 

مدل و طرح : مدل و طرح شلوار زنانه نیز باید با سلیقه شما سازگار باشد، اما برای انتخاب بهترین مدل، بهتر است با توجه به نوع بدن خود، شلواری انتخاب کنید که بیشتر به شکل بدن شما متناسب باشد.
به عنوان مثال شلوارهایی گشاد و بگ برای خانومهای قد کوتاه مناصب نبوده 

خرید لگ و ساپورت 
لگ یا لگینگ در واقع زیر مجموعه شلوارهایی ورزشی به شمار می رود اما با به روز شدن این محصول در الیاف و گرم پارچه و نوع دوخت امروزه طرفدارهای فراوانی برای پوشش خانمها در مکانهای مختلف دارد.
لگها در انواع قد تولید و در مدلهای لگ دمپا دوبل، لگ براق، یا همان لگ شاین، لگ راسته، و لگ های زمستانه که شامل لگ های داخل خز لگ های تو کرکی و... بوده.
در واقع لگ ها در تنوع پارچه فراوانی تولید می شوند.


 

 

نظرات کاربران : در صورت خرید آنلاین، حتماً نظرات کاربران را قبل از خرید مطالعه کنید تا بازخورد و تجربیات دیگران را درباره شلوار زنانه مورد نظر خود بدانید.


 

 

قیمت : قیمت شلوار زنانه نیز در انتخاب آن مهم است. باید به گرانی یا ارزانی آن دقت کنید و با توجه به کیفیت و برند، قیمت مناسبی را انتخاب کنید.

 

 


خرید شلوار زنانه از فروشگاه پوشاک کاج

 فروشگاه پوشاک کاج، انواعی از شلوار های زنانه با کیفیت بالا و مدل‌های مختلف را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند. همچنین، فروشگاه ما امکان بازگشت و تعویض کالا در صورت عدم رضایت مشتری را نیز فراهم می‌کند. در ضمن، فروشگاه پوشاک کاج از پرداخت امن و تضمینی برای مشتری‌های خود استفاده می‌کند و از ارسال سریع و به موقع سفارشات نیز برخوردار است. همچنین، فروشگاه پوشاک کاج انواعی از شلوار های زنانه و شلوار های دخترانه در مدل های جدید و جذاب را نیز در وبسایت خود قرار می‌دهد که می‌توانند به سلیقه های مختلف شما مشتریان عزیز پاسخ دهند.
تماس با واتس اپ فروشگاه 09185882580

نمایش بیشتر