باشگاه مشتریان کاج

باشگاه مشتریان پوشاک کاج:

برای عضویت در باشگاه مشتریان پوشاک کاج در زمان خرید حضوری به دستگاه ذخیره شماره اعضای باشگاه مشتریان پوشاک کاج مراجعه کرده، و با وارد کردن شماره تماس که رمز کارت شما هم هستش عضو باشگاه مشتریان فروشگاه پوشاک کاج شده، و از صندوق دار درخواست صدور کارت الکترونیک رو داشته باشین.

با هر خرید از فروشگاه پوشاک کاج بخشی از خرید شما به کارت الکترونیک شما برگشت خورده و در خرید بعدی شما، قابل استفاده می‌باشد، کارت الکترونیک باشگاه مشتریان دقیقا مانند کارت عابر بانک شما در فروشگاه پوشاک کاج اعتبار دارد و مبلغ شارژ این کارت بستگی به مدت زمان ارتباط شما با فروشگاه کاج و تعداد خرید های شما با درصدهای متفاوتی به صورت خودکار شارژ شده و پیامی از پنل پیامکی فروشگاه با عنوان شارژ کارت الکترونیک باشگاه مشتریان به شماره تماس ارسال میشود.

باشگاه مشتریان غیر حضوری پوشاک کاج:

باشگاه مشتریان غیر حضوری هم دقیق مانند باشگاه مشتریان حضوری می‌باشد، با این تفاوت که کارت الکترونیک فیزیکی ندارد و به جای آن کیف پول الکترونیک دارد. با هر خرید بخشی از مبلغ خرید شما به کیف پول شما برگشت خورده و در خرید بعدی می توانید از آن استفاده نموده، برای عضویت در باشگاه مشتریان و شارژ کیف پول الکترونیک شما بعد خرید از سایت از قسمت چت آنلاین به ادمین های سایت پیام دهید تا شما رو عضو باشگاه مشتریان کنن، با خرید های مجدد از سایت پوشاک کاج درصد شارژ کیف الکترونیک شما افزایش خواهد یافت.

امکان افزایش خدمات بیشتر به شما عزیزان در باشگاه مشتریان در خرید های بیشتر وجود دارد، و از طریق پیامکی که از پنل فروشگاه پوشاک کاج به شماره همراه شما ارسال می شود از خدمات بیشتر باشگاه مشتریان پوشاک کاج مطلع می شود.