بارداری و شیردهی

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود

لباس بارداری و لباسهای شیردهی 
دوران بارداری یکی از جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین دوره‌هایی است که می‌تواند با پوشیدن لباسهای های راحت و زیبای حاملگی به ویژه در ماه‌ های آخر، با توجه به افزایش سایز جنین و بزرگ تر شدن شکم مادر و افزایش سایز مادر خاطره انگیز تر هم باشد. لذت بردن از لباس بارداری و پوشیدن شلوارها و بلوز های حاملگی خوش دوخت و فانتزی جدید احساس خوب این ایام را  بیشتر کرده و گرفتن عکسهای بارداری با لباسهای رنگی و شاد، که به یادگار بماند میتوان این احساس زیبا را به یادگار ثبت نمود. 
در دوران بارداری و شیردهی می توان خوش پوش و شیک لباس پوشید 
باردار بودن به این معنا نیست که باید لباسهای خوش فرم و زیبا را فراموش کنید و فقط لباس‌ های آزاد و تونیکهای نخی با سایز بیشتر از سایز خود پوشید. لباسهای بارداری از انواع پیراهن بارداری مجلسی تا لباسهای راحت و خانگی، با توجه به پیشرفت طراحان لباس و برشهای خاص پارچه میتوان حتی از لباسهای عادی هم زیبا تر باشند.

با توجه به این که  دوران بارداری در چند ماه پایانی که افزایش سایز چشم گیر است و استفاده از لباسهای بارداری در این ایام بیشتر شده ولی زمان آن کوتاه، پس می‌توانید تعداد کمتری انتخاب کنید اما انتخاب‌ های بهتر و با کیفیت تری داشته باشید یا در ماه‌ های پایانی از لباسهای بارداری که قابلیت شیردهی هم دارن انتخاب کنین که بعد بارداری هم قابل استفاده بوده. البته در مجموعه لباسهای بارداری و شیردهی پوشاک کاج این نکته به خوبی رعایت شده که بیشتر لباسها چند کاربردی بوده و در قسمت کمر قابل تنظیم و در دوران شیردهی دارای زیپ یا دکمه بوده که استفاده بلند مدت داشته باشد، حتی بعد دوران بارداری. شما در دوران بارداری به چند لباس راحتی و خانگی، چند لباس برای استفاده روزمره مثل انواع شلوار که شامل شلوارهایی رگلاژ دار و قابل تنظیم و شلوارهایی کمر چسبی و بلوز و تیشرت بارداری که در انواع مختلف چاپ عروسکی و تیشرت با چاپ بچه بازی گوش یا طرح کرکره ای و ساده با رنگهای شاد تولید شده و یک یا دو لباس خاص برای آتلیه و عکاسی، و دو تا سه لباس مجلسی و سارافون بلند حاملگی نیاز دارید. و اگر کارمند هستید به شلوارهایی بارداری اداری و شلوارهایی پارچه ای بارداری که کمر قابل تنظیم دارد نیاز دارید.

تفاوت شلوار بارداری پارچه ای و پارچه ای معمولی 

شلوارهایی پارچه ای بارداری معمولا بیشتر کاربرد رسمی و اداری دارد و بیشترین کاربرد در بین خانومهای باردار کارمند را دارد و تفاوت این شلوار ها با شلوار معمولی در قسمت کمر است که به جای زیپ و دکمه دارای کمر قابل تنظیم با نوار چسبی بوده است.

بهترین لباسهای بارداری:
برای آنکه بهترین انواع لباسهای بارداری را انتخاب کنید، باید علاوه بر فرم به کیفیت دوخت و طرح به جنس و الیاف لباس هم توجه کنید. در واقع این اولین و مهمترین نکته به ویژه در خرید انواع لباس حاملگی خانگی و راحت است. چون در دوران بارداری پوست مادران حساس شده و یک لباس مانع از ایجاد حساسیت میگردد.

در عین حال که الیاف طبیعی مثل نخ و حریر هم راحت‌ تر و سبک اند و هم ضد حساسیت هستند و به بدن اجازه تنفس می‌دهند، ولی باید به فصل هم توجه شود در فصل پاییز و زمستان از پارچه های گرم تر و پارچه های گرم بالا تر مثل پارچه های پشمی ظریف با کیفیت و پارچه های آنقوره را انتخاب کنیین.
 شما در دوران بارداری اگر به لباسهای آزاد و چین دار علاقه ندارید میتوانید از لباسهای که حالت کشسانی داشته باشند استفاده کنید، پس ترکیبی از نخ و اسپان یا پارچه های لاکرا دار میتواند بهترین انتخاب باشد.

بهترین لباس بارداری برای استفاده در خانه انواع پیراهن‌های بارداری است. انتخاب دیگر می‌تواند ست لگ و تاپ بارداری که در قسمت شکم به شکلی ویژه بارداری طراحی شدن باشد استفاده کنید، لباسهایی را انتخاب کنید که در عین راحتی، رنگ‌های شاد و متنوعی داشته باشند. پارچه های گل دار در کنار رنگهای شاد حس آرام بخشی به مادر حتی جنین می بخشد.

و در دوران شیردهی از رنگهای شاد استفاده کنیین. اگر برای خرید یک لباس حاملگی جدید برنامه‌ریزی می‌کنید می‌توانید از بین دسته بندی متنوع موجود در بخش لباسهای بارداری و لباسهای شیردهی پوشاک کاج انتخاب های متنوعی داشته باشید. با توجه به پیشرفت طراحی لباس در ایران لباسهای ایرانی بارداری بسیار زیبا و باکیفیت در دسته بندی محصولات ما وجود دارد.

این نکته را بیاد داشته باشین که در دوران بارداری میتوان مثل قبل شیک پوش بود، و ما در وب سایت پوشاک در دسته بندی محصولات بارداری تمام تلاش رو میکنیم تا بهترین لباسهای بارداری و بهترین لباسهای شیردهی طراحی شده داخلی و خارجی را برای شما تهیه و تولید نموده تا لذت این دوران را برای شما دو چندان کنیم.

خرید لباس بارداری از فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج
خرید لباس بارداری زمانی دشوار می‌شود که مجبور باشید با توجه به وجود ترافیک و شلوغی بازار, و کمبود جاهای پارک ماشین و وجود پله در مراکز خرید، برای انتخاب بهترین مدل، و تهیه چند مدل پوشاک بارداری، با توجه به محدود بودن تعداد فروشگاه های لباس بارداری، مدت زیادی را به گشت و گذار در فروشگاه‌ های مختلف بگذرانید. اما شما می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه، جدیدترین مدل‌های متنوع لباس بارداری سال را در پوشاک کاج ببینید و با خرید اینترنتی بهترین‌ های لباس حاملگی را انتخاب کنید. و در هر کجای ایران باشید در سریع ترین زمان تحول گرفته.

در پوشاک کاج بخش لباسهای بارداری و شیردهی در کنار مجموعه کامل و متنوع اجناس جدول سایز بندی در سایز من چند است توضیحات کاملی از نوع و کیفیت محصول برای شما گذاشته است. حتما به قبل ثبت سفارش به جدول اندازه ها مرجعه شود.
پوشاک کاج در تمام دوران بارداری و شیردهی و حتی بعد این دوران در کنار شما بوده و تمام تلاش خود را دارد که احساس بهتری و لذت بخش تر را از این دوران داشته باشید.
لباس بارداری/ لباس شیردهی/ لباس حاملگی/ لباس سایز بزرگ/ دوران بارداری/ دوران شیردهی/ شلوار بارداری قابل تنظیم/ شلوار جین بارداری/ تونیک حاملگی/ لباس گلدار حاملگی/

نمایش بیشتر