نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش

ثبت آنلاین:
در سایت فروشگاه پوشاک کاج، بصورت۲۴ ساعته و تمام طول هفته می باشد. تمامی کالا ها ارسالی قبل ارسال  دقیق بررسی شده سپس ارسال میگردد، و نیاز به هیچ گونه پیگیری ندارد.

 ارسال کالا برای دیگران 

در سایت کاج امکان ارسال برای دیگران وجود دارد و در هنگام ثبت سفارش تیک ارسال برای دیگران را زده و ادرس و تماس شخصی که بسته به آدرس آن ارسال میشود را دقیق نوشته تا به آدرس جدید مد نظر شما ارسال شود.
در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول، امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای فروشگاه کاج محفوظ می باشد.

 

نحوه  ثبت سفارش در پوشاک کاج
پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس گیرنده الزامی است. زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس، پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.

بعد از پرداخت از درگاه بانکی یا کیف پول، پیامکی به شماره موبایل شما از پنل فروشگاه ارسال شده با این متن که خرید شما در حال بررسی می باشد، و به ترتیب در کلیه مراحل بسته بندی و ارسال با پیامک به شما اطلاع داده میشود.

نحوه ثبت سفارش لباس

برای ثبت سفارش لباس قسمت توضیحات محصول را در مورد نوع و الیاف پارچه را مطالعه کرده و در صورتی که محصول مورد نظر سایز بندی داشت از جدول اندازه ها در سایز من چنده که به دقت اندازها ثبت شده سایز خود را مشخص کنیین 

انتخاب رنگ و سایز الزامی می‌باشد.

نحوه ثبت سفارش با موبایل تفاوتی با ثبت سفارش در کامپیوتر نداشته و بعد از ثبت سفارش در سایت پوشاک کاج نیاز به پیگیری نبوده و در سریع ترین زمان ممکن بسته ارسال میگردد.

ثبت سفارش در پوشاک کاج بسیار ساده است اما در صورتی که به اطلاعات بیشتر نیاز داشته برای آموزش ثبت سفارش در پوشاک کاج، در قسمت چت انلاین به ادمین سایت پیام دهید.

یا با شماره تماس 08433330859 واحد پشتیبانی در تماس باشین و در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
http:// tracking.post.ir