تاپ و تیشرت و کراپ

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود
79,000 تومان
129000 تومان 79,000 تومان
79,000 تومان
99000 تومان 79,000 تومان

صحفه قبل

خرید اینترنتی تاپ، نیم تنه، بادی، کراپ زنانه، تیشرت، پلو شرت، تیشرت لش، تیشرت لانگ، از فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج

همیشه برخی لباس ها هستند که در کمال سادگی بسیار پرکاربرد و ضروری هستند مانند تاپ و نیم تنه و کراپ و بادی ها.
امروزه این سبک از لباس ها در کمد هر خانمی دیده می شود، تاپ و نیم تنه ها و بادی ها سبک ها و انواع متفاوتی دارند. که بیشتر برای استفاده در زیر مانتوهای جلو باز و حتی می توان از آن ها برای مهمانی ها و مجلس یا حتی دورهمی های دوستانه هم استفاده کرد و یک استایل شیک و جذاب دخترانه ای برای خود ایجاد کنید. هرکدام از این تاپ و نیم تنه ها در مجالس، مهمانی و موقعیت های مختلفی کاربرد دارند که می توان با توجه نوع دوخت و نوع پارچه و با توجه به نیاز خود یکی از آن مدل ها را انتخاب کرد. یکی از فروشگاه های قابل اعتماد و مناسب برای خرید بادی و نیم تنه و تاپ و کراپ زنانه فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج می‌باشد. پوشاک کاج تنوع زیادی در انواع تاپ و نیم تنه و بادی و کراپ دارد، همچنین به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات مشتریان زیادی دارد.
خرید اینترنتی تاپ زنانه
تاپ زنانه انواع مختلفی دارند که بطور مختصر می توان به :
1-  تاپ نیم تنه:  تاپ های بدون بند که مناسب ورزشکارها و لاغر اندام ها و خانومهای کمر باریک  بوده و قد شما را بلندتر نشان می دهد.
2- تاپ های گیپور : ساخته شده از پارچه ی گیپور
3-تاپ بند دار : نوعی تاپ ساده و اسپرت که در مجالس هم استفاده می شود. تاپ بند دار زنانه را هم می توان به صورت تکی برای دورهمی دوستانه استفاده کرد و هم به عنوان لباسی برای زیر مانتو و بلوزهای بدن نما کاربرد زیادی دارد به ویژه در فصل زمستان برای لباسهای بافت قلاب بافی و در فصل تابستان برای لباسهای حریر نازک رنگ روشن. داشتن تاپ بند دار در رنگ های مختلف برای هر خانمی ضروری است.
4- تاپ رکابی: اگر دنبال یک تاپ سبک و راحت هستید تاپ های رکابی انتخاب مناسبی هستند از این تاپ ها اغلب برای استایل های خانگی و یا زیر لباس استفاده می کنند، از این رو بسیار پرکاربرد و ضروری هستند.
5-تاپ تونیک :  از جمله تاپ های بلند و بدون استین که مناسب برای افرادی که حتی شکم دارند است. این تاپها در انواع تاپ بلند نگین کوب تاپ بلند چاپی تاپ بلند یا تاپ سارافون ساده و تاپ از جنس ریون موجود بوده
6- تاپ سرشانه باز:  از سبک های جذاب دیگر، تاپ ها مدل سرشانه باز هستند. تاپ های سرشانه باز زنانه انواع مختلفی دارند، بدین شکل که یا یک طرف آن ها باز است و یا هر دو شانه باز است که می تواند از این تاپ ها به عنوان یک شومیز با شلوار یا انواع دامن های مجلسی ست کنید و یک استایل مناسبی را برای خود ایجاد کنید. این ها بیشتر در مهمانی و مجلس و دورهمی ها کاربرد دارند.
7- تاپ حریر: یک نمونه از لباس های است که می توان از آن ها در مراسمات و مجلس های رسمی و دوستانه استفاده کرد و یک استایل یونیک داشت.
تاپ‌های حریر معمولا برای بدن نما نبودن داخل آنها استر کار شده اما تاپ‌های حریر بدن استر هم در بازار موجود است. تاپ های حریر مجلسی اغلب می توانند آستین دار یا بدون آستین باشند که با توجه به سلیقه و موقعیت، می تواند هر مدل از آن ها را که می پسندید انتخاب کنید.
8- تاپ جین
البته با توجه به ضخامت پارچه جین معمولا تاپ‌های جین را از پارچه های تنسل که شباهت زیادی به پارچه جین دارد تهیه و تولید می کنند و تاپ های تنسل را هم تاپ جین میخوانند.
9-کراپ پایین زنجیری
در لبه پایین این کراپ ها زنجیرهای کوتاه کار شده که بسته به نوع پارچه و خرج کار به دو دسته مجلسی و اسپرت تقسیم شده.
10- تاپ یقه بسته : این مدل از  تاپ های زنانه می توانند هم به صورت بادی باشند و هم به صورت بلوری یقه دار. وجود یقه استایل آن ها را متفاوت کرده و همین ویژگی تاپ ها، سبب می شود تا استایل خاصی را برای شما به وجود بیاورد. اغلب از این بادی ها و تاپ ها می توان برای دورهمی های دوستانه استفاده کرد، همانند دیگر تاپ ها با این تفاوت که دارای یقه بوده و هم به صورت یقه های معمولی و هم یقه اسکی در بازار موجود هستند.
11- تاپ گیپور  زنانه :  این نوع از تاپ زنانه از پارچه های گیپور دوخته می شوند. در قدیم بسیار پرطرفدار بوده و امروزه دوباره در طرح های جدید گیپور  وارد عرصه بازار شده است و به عنوان تاپ های مجلسی از آن ها استفاده می شود.
خرید اینترنتی نیم تنه زنانه :
از لباس های پرکاربرد و مناسب، مخصوصا برای ورزشکاران و افرادی که اندامی لاغری دارند، نیم تنه ها هستند. این لباس ها سبب راحتی این افراد هنگام ورزش می شوند و همچنین می تواند برای داشتن استایلی بهتر در زیر لباس های اصلی خود از آن ها بهره ببرید.

خرید اینترنتی کراپ زنانه
در کنار تاپ ها و نیم تنه و بادی، لباس های دیگر مثل کراپ ها هستند که امروزه بسیار ترند و محبوب هستند، مخصوصا در استایل های راحت بهاره و تابستانه. معمولا از کراپ های که سبک آزادتری دارند برای زیر مانتو های جلو باز تابستانه استفاده می کنند و از سبک های چسبان آن بیشتر در باشگاه و استایل های ورزشی استفاده می شود. کراپ ها معمولا قد کوتاه تر نسبت به تاپ ها و بلوز ها دارند. شما می توانید  انواع این سبک لباس ها را از مجموعه معتبر و باتجربه فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج تهیه کنید. تنوع تاپ و کراپ و بادی و تیشرت های در فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج بسیار زیاد است. در این بخش تعداد محدود و پرکاربردی از آن را معرفی کردیم  که برخی از نمونه های دیگر آن مانند : بادی های یقه هفت، تاپ کرواتی، تاپ خرگوشی، کراپ های جیب دار، تاپ های گلدار، تاپ‌های مجلسی و ... هستند.
در فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج شما می توان علاوه بر محصولات نام برده در بالا محصولاتی هم چون کراپ های جیب دار، کراپ های چاپی فانتزی، کراپ های بافت زمستانه، تاپ خرگوشی، تاپ یقه کرواتی، بادی یقه هفت، تاپ یقه هفت، تاپ های طرح دار و تاپ‌های ساده و تاپ های پارچه ترکیبی و تاپ‌های بافت که تماما با ماشین های بافندگی تولید شده و کلی طرحهای جدید و به روز را خریداری کنید

نمایش بیشتر