سویشرت و هودی

مرتب سازی:
  • پیشفرض
  • کمترین قیمت
  • بیشترین قیمت
  • جدیدترین قیمت
  • بیشترین تخفیف
  • بیشترین فروش
محصولات موجود
299,000 تومان
399000 تومان 299,000 تومان
229,000 تومان
349000 تومان 229,000 تومان

فروشگاه اینترنتی پوشاک کاج
فروش انواع لباس های گرم مخصوص فصل های پاییز و زمستان. شامل انواع هودی و دورس زنانه، سویشرت و هودی شلوار زنانه هودی های کرک دار و بدون کرک و هودی های فانتزی هودی های لش و هودی های لانگ.
در میان هودی، سویشرت و دورس زنانه و دخترانه با توجه به نوع کاربرد هودی و سویشرت کاربرد بیشتری دارند. اما دورس ها ویژگی خاصی که دارند این است که ویژگی خود را می توانند به هودی ها و سویشرت ها منتقل کنند بدین شکل که محصولاتی از جنس هودی دورس و دورس سویشرت نیز هستند که زنان و دختران عاشق آنها هستند. هودی دورس زنانه و دخترانه، سویشرت دورس زنانه و دخترانه.
خرید هودی زنانه
هودی ها انواع مختلفی از لحاظ طرح و اندازه و جنس، دارند و بر حسب نوع آن شاید به آنها سویشرت  یا دورس  بگوییم. یا بازهم ندانیم نام دقیق آنها، هودی است و احتمالا این دوستان را با همان نام سویشرت صدا می‌کنید. هودی همان سویشرت تا کلاه‌دار خودمان است که عموما زیپ و دکمه ندارد. هودی ها را با انواع لباس‌ها می‌توان هماهنگ کرد و پوشید. در این بین پوشاک کاج در بین محصولات خود اقدام ب فروش انواع هودی در طرح ها و رنگ های مختلف نموده است.


معمولا هودی های ساده که چاپ های عروسکی یا گل دار ندارند به صورت ست های زن و شوهری یا ست های زوج زن و مرد هم استفاده زیادی دارد، که فروشگاه پوشاک مجموعه کاملی از این نوع هودی ها را برای شما در دسته بندی محصولات خود فراهم کرده،
انواع هودی زنانه: هودی ها مناسب هر فصلی هستند
هودی ساده زنانه: هودی های که هیچ طرحی نداشته و ساده بوده و مناسب برای هر رده سنی است.
هودی زنانه رنگی : هودی رنگی یا هودی مدادرنگی هم دو نوع هستند هودی رنگی ساده یا هودی رنگی طرح دار که معمولا هودی های ساده در دو دسته بندی رنگی هودی های پاستیل ی و هودی های دارای طیف رنگ گرم تولید میشود.
هودی زیپ دار: این نوع از هودی ها، از انواع هودی هستند که به واسطه زیپ ی که دارند انواع مدل‌های شیک و خاص هودی بوده. و به راحتی قابل پوشیدن هستند.


هودی جلو­بسته: از محبوب ترین و پرفروش ترین نوع هودی، هودی جلو بسته هستند. زیرا نوع یک سره و بدون زیپ آن طرفدار بیشتری دارد. و مانند تیشرت ها باید از سر به تن کرد. و به واسطه بندهایی که در قسمت کلاه دارد که گشادی کلاه را می توان تنظیم کرد. و به صورت هودی جیب کانگرو ، هودی بدون جیب، و هودی جیب بغل تولید شده.
هودی با زیپ نیمه: این نوع هودی فروش بالایی ندارد اما برحسب سلیقه، مخاطبین خاص خودش را دارد. و این مدل با قد کوتاه و بسیار ترند شده.
هودی بلند : این نوع هود بلند و سبک بوده و البته اور سایز و برای بیرون مناسب است.
هودی کوتاه دخترانه: بین جوانان و نوجوانان علی‌­الخصوص دختران به حساب می­‌آید. این هودی برای کسانی که به دنبال تیپ اسپرت و جذاب هستند، مناسب است.
هودی آستین کوتاه: این هودی مناسب برای فصول گرم می باشد که امکان بارندگی وجود دارد. و یا در روزهای فصل بهار.
هودی بدون آستین یا آستین کوتاه: این نوع هودی دارای پارچه ای بسیار نازک و خنک بوده
هودی دورس: هودی دورس ها هم نوع خاصی از هودی ها هستند که بخاطر کرک داخلی، به آنها هودی دورس می گویند.
 
خرید دورس زنانه
دورس های از انواع بلوز های پائیزی است که به دلیل جنس پارچه آن گرم و مناسب فصل خنک سال است. از پارچه ی دورس لباسهای گرم ساخته می شود که شباهت زیادی به هودی و سویشرت دارند اما بخاطر نوع پارچه به آنها، لباس های دورس گفته می شود که برای مطالعه ی تفاوت بین دورس و هودی میتوانید مطالعه کنید. از پارچه ی دورس محصولاتی تولید می شود که دورس، هودی دورس و دورس سویشرت نیز گفته می شود.
دورس دخترانه ، دورس زنانه، هودی دورس، بلوز دورس، بلوز دورس کوتاه، بلوز دورس بلند، نیم تنه دورس، کراپ دورس، مجموعه محصولاتی است که با پارچه ی دورس ساخته می شوند.
در زمان خرید اگر در قسمت توضیحات الیاف پارچه نوشته شده بود به کلمه اسپان دقت کنین چون الیاف اسپان باعث پایین آمدن کیفیت محصول شده
هودی دورس دخترانه / بلوز دورس/ دورس زنانه خرید هودی زنانه سویشرت زنانه خرید سویشرت زنانه هودی دخترانه هودی زنانه

نمایش بیشتر